Recenze na IDEA nábytek. Proč už nikdy víc?

Dneska to bude trošku z jiného soudku, ani ovíněné, ani motivační. Ráda bych se s vámi podělila o jednu „báječnou“ zkušenost s e-shopem IDEA nábytek, od kterého jsem si objednala šatní skříň a komodu. Většinou negativní recenze nepíšu a ani tentokrát jsem nechtěla, ale bohužel mi nedali na výběr. Proč už si od této firmy nikdy v životě nic nekoupím?

Skříň mi přišla poničená, dva kusy (boky skříně) mají naražené rohy a je vidět, že nábytek někomu upadl. V dalším dílu byly již nandané kolíčky z čehož jeden byl přilepený špatně, takže jsme ho museli seříznout pilkou. Bylo ovšem evidentní, že skříň někdo vrátil po tom, co se ji snažil sestavit. Za normálních okolností bych ji pravděpodobně rovnou vrátila, ale vzhledem k tomu, že vytahat ty těžké díly nahoru nebylo vůbec jednoduché, když nemáte výtah a jste single lady a při představě sáhodlouhé reklamace a oblečení v pytlích, kde nemůžu nic najít… Verdikt zněl: „Přežiju to, to nebude tolik vidět.“

Se složením skříně mi pomáhal děda, kterého u toho málem omylo, protože skříň je z šíleného materiálu a sestavit ji, aniž by se rozpadla je nadlidský výkon. Po x hodinách práce skříň nešla zavřít, takže nezbývalo než ji rozebrat a začít znovu. Chudák děda.

Skříň stojí a vypadá celkem obstojně, když pominete, že se dveře stále otevírají a nedoléhají, ať jsme dělali, co jsme mohli.

Po pár dnech jsem nevydržela a napsala email na IDEA nábytek, zajímalo mě, jak se zachovají a zda se dočkám nějaké náhrady. Po 3 dnech mi přišla odpověď, že se omlouvají a ať pošlu označní dílů dle montážního návodu. Tak jsem poděkovala za odpověď a poslala názvy dílů. Nato mi po 2 dnech přišla odpověď s otázkou, zda jde o skříň nebo komodu, přestože jsem předtím jasně popisovala skříň a takto nazvané díly v komodě ani neexistují. Stane se… nebo?

Odpověděla jsem tedy, že jde o skříň, trvalo další 2 dny než odpověděli, že tedy doručí náhradní díly za 5 dní. To máte 12 dní konverzování o ničem, ale dobrá, kurýr po 5 dnech opravdu dorazil, přivezl mi ale malá prkénka v hnědé barvě. Na to, že mám bílou skříň a náhradní díly měly být velké boky skříně, mi to přijde jako celkem solidní omyl. Zásilku jsem samozřejmě nepřevzala, ani po několika otázkách kurýra, zda ji opravdu nechci a ujišťování, že to je opravdu moje. „A co jako s tím? Mám si udělat táborák?“

Už mi docházela trpělivost, tak jsem napsala celkem naštvaný email slečně, se kterou jsem komunikovala a vysvětlila ji situaci. Slečna opět neodpovídala po dva dny, nicméně mi mezitím volal další kurýr, že mi veze zásilku. Byla jsem už poměrně zmatená a ještě více mě zmátlo, když mi přišel den potom mail od slečny, že se omlouvá za chybu a správné díly mi tedy dovezou v pátek. Co mi to tedy vezli ve středu, kdy jsem byla v práci, nemohla to převzít a ještě neměla ani odpověď od e-shopu? Na to jsem se slečny po mailu zeptala a ona mi na to odpověděla – věřte nevěřte: „Vidím, že vaše zásilka byla doručená, snad je vše v pořádku.“

Ne, ne…NE. V pořádku není vůbec nic. A přesně to jsem slečně také napsala spolu s informací, že už od nich raději nic nechci, protože už na to opravdu nemám nervy.

Až se tedy budete rozhodovat, který e-shop s nábytkem zvolit, berte tenhle příběh jako přínosné varování.

Děkuji pěkně všem, kteří pracovali na mé objednávce, zkazili jste mi náladu hned několikrát.

Vaše Marnivá blondýna

PS.: Příště veseleji, slibuji.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *